Thursday, January 29, 2009

Habis cuti sudah.

Bebelan dari NFM pada 11:18 PM
Cyberjaya! Here i am. Agak awal sebenarnya aku balik Cyber ni tapi takpe la bak kata Nisa,SEMANGAT!haha. Aku balik Cyber dgn Farid and Mo. Tapi masa Farid datang umah aku,aku cam blur kejap sebab dia bwk org cam dia tu PM je.haha.

Sampai-sampai bilik je,seperti biasa aku akan kemas bilik ni. Seriously baru tinggalkan 3weeks habuk banyak gila.So aku terus la call Jieja, "Jieja ko ada Fabuloso x?Jieja pinjam mop!Jieja pinjam penyapu!" haha. So,aku sapu bilik aku ni 2,3 kali,then baru la mop and lap meja2,almari ni sume. Rajinkan aku? Apiez mesti bangga dapat gf yang hebat cam aku ni.haha. So jadila bilik yang wangi dan bersih,oh tenangnya.hehe. Aku bukan apa,aku tak suka tengok habuk dah banyak2 ni sebab aku ni ada resdung so cam habuk sikit je,dah gatal 1 muka,selsema lagikan.Leceh.So aku akan meringankan diri untuk buat ni semua =)

Hostel sunyi je.Almaklumla ramai yang tak balik lagi.Bak mak aku kata,"Hati-hati je la". Cewah mak aku ni cam berhati-hati di jalan raya la pulak.haha. Btw,aku tengah lapar ni,tunggu punye tunggu si Farid dgn Amir,rupenya dia tido,hampeh! Ni dia dah bangun tp suh aku tunggu kejap,sampai skg dia tak muncul2 lagi.haha.

Tunggu je la....

0 comments:

Post a Comment