Saturday, January 24, 2009

Hamster terlepas.

Bebelan dari NFM pada 4:53 AM
Cerita kali ni berkaitan dengan petang tadi,tapi kalau nak diikutkan tarikh,tarikh semalam la.hehe.Aku baru lepas mandi and terus naik bilik,masa nak amik baju tu,aku terasa cam ada something kat kaki aku tapi aku wat dang je la.Aku teruskan mencari baju.Tiba-tiba aku terpandang kat kaki aku ada benda kale hitam,lantas aku terus menjerit lompat ke katil.Rupa-rupanya anak hamster terlepas dari sangkar kat bilik sebelah.haha.Aku lompat bukan sebab aku takut tau tapi terperanjat.hehe.Aku ingat jeritan aku tu tak lah kuat sebab bilik aku atas sekali and bilik aku je yang ada,yang lain2 kat bilik bwh tapi rupenya adik aku kata jeritan aku sampai ke dapur pun boleh dengar.haha.

to jieja : aku tahu aku dah cerita benda ni kat kau.so kau jangan cakap aku cerita untuk kedua kali. Btw,thanks jadi pembaca setia blog aku.Sayang kau kawan!
..................................................................................................................
Okay abah dah balik sini dah and siang nanti pergi Kl.Hopefully adalah masa untuk Apiez culik aku kejapkan.hehe.

3 comments:

NBaizura Ayub said...

haha yang
kelakar la :P

Anonymous said...

aku nk ckp gak!!
udes2 la ceta 2 ooi..
aku dh dgr 20x laa..
hahahahahah..
x pe2..
stl ur fav reader la babe!
-jieja-

NFM said...

to jieja : huh ko tu dh menipu wei smpai 20x.haha.

to anne yayang : kelakar?dh terjerit2 dh time tu tau.haha.luckily tak terlucut towel2 tu.haha.ooooppsss =p

Post a Comment