Sunday, January 10, 2010

Izhar's birthday.

Bebelan dari NFM pada 4:11 PM
Disebabkan birthday Izhar and kitorang celebrate dekat RedBox Pelangi.
Booked for 8 person.
Izhar,Alyaa,Ieda,Wassup,Atyaa,Aisha Hadi and Din Kadir,termasuk aku la.
Aku datang lambat sikit sebab aku balik dari swimming dah lambat.
We had fun!
Sangat-sangat sebab masing-masing gila.

Shark,Izyan,Qiet,Belle tak dpt dtg sebab pelepasan dari bf tak di approved =p
Nasib baik Izhar amikkan makanan dulu,kalau tak dah dapat makan,hehe.
Then kul 1am dah habis and aku dengan Izhar meronda2 and end up kat Singgah Selalu with Zharif.
Izhar dah jadi bf aku sekarang,kemana-mana dgn dia je every weeknd,HAHA =P
but now dia dah balik Uniten Muazzam dah.

Izhar,aku hope kau suka present tu sebab tu je aku sempat beli dlm keadaan rushing.hehe.
and semoga plan kau dgn Alyaa menjadi =p
Anything update tau!

0 comments:

Post a Comment