Sunday, January 3, 2010

Wooohhoooo!

Bebelan dari NFM pada 6:28 AM
Tadi mak bagitahu abah tak dapat balik untuk bulan 1 ni.
So dia balik bukan February nnti.

Okay,Eqa akan dapat hp baru.
Blackberry sebab dia mintak abah hp baru and abah nak belikan dia hp.
Okay Eqa,aku rasa abah tak balik sebab nak beli hp kau.
HAHA! *joking je*

.........................................................................

Ni cerita menarik.
Semalam aku dah tidur and Eqa bagitahu dia had a chat with mom.
So,aku sibuk la nak tahu apa dorang bercerita.
Oh cerita mereka adalah tentang saya.HAHA!

Mak kata aku ni degil and garang.
So,aku kena lelaki yang tak boleh garang-garang,
sebabnya aku akan jadi lebih garang lagi and tak mendengar kata.
Mak kata,lelaki itu mesti la kena yang tak selalu asyik nak marah aku and tak garang tapi bila tiba-tiba dia garang,OH MY!haha.
Sebab lepas tu aku akan mendengar kata buat sementara waktu dan mungkin selamanya.
So,mak kata lelaki itu adalah Apiez.

Mak tanya Eqa lagi,apa dah terjadi dengan ex-bf aku.
Oh Eqa cerita kot tapi not with the details.
Aku rasa betul kot apa yang mak cakap,sebabnya time dulu-dulu la kan.
Bila bf aku marah yang melampau and marah tak tentu pasal and tetiba nak marah,aku akan jadi The Hulk and bertindak di luar kawalan dan menjerit nak bagi 1 dunia dengar.
Segala kata-kata yang jahat,jangan tahu,sebab ianya tak dibenarkan disini.
*cewah cewah kau fharina,bkn dh byk ke post maki2 kau kt sini.*

Oh but its okay,my past lifetime was great too ;)
Thank you for anyone yang pernah menjaga saya sehingga saya besar begini dan mencari penjaga yang baru.
*siot kau Fharina*

Oh tu la,so aku ni complicated.
Sebabnya aku rasa aku ni SENANG=SENANG.
oh apa maksudnya tu?
maksudnye sume senang-senang la,
senang nak marah,senang nak sejuk.
senang gemok,senang kurus.
senang pandai,senang bodoh.
and etc.

0 comments:

Post a Comment