Saturday, January 9, 2010

Soalan dan jawapan.

Bebelan dari NFM pada 4:40 AM
Tiada idea untuk menaip tapi ingin terus menaip.
Nak cakap apa? Entah tak tahu.
Kau okay ke dgn hidup kau?
Kalau aku tahu,takde la aku cakap tak tahu.
Hidup bagi kau senang?
Aku berdoa semoga ia menjadi senang sebabnya aku dah tak nak hidup macam ni.

Kenapa kau cakap mcm tu?
Yela tak dapat nak describe dengan kata-kata.
It's so complicated.
Kau tak nangis ke?
I should be strong.

Kau bengap ke?
HAHA!

Sekarang ni macam mana?
Aku banyak la benda nak kena fikir.
Bertubi-tubi dalam kepala hotak aku ni.

Apa comment kau pasal manusia?
Manusia ni tak perfect and entah la manusia ni mengelirukan.
Aku memang tak faham la.
Mulut kata lain,hati niat lain,perbuatan buat lain.

Kau ni macam tgh marah je?
Eh tak marah la,hati aku banyak sangat duri masok.
Bocor kot,tu yang emosi lebih.

Okayla,gtg.

0 comments:

Post a Comment