Friday, May 7, 2010

Cepat tersebar.

Bebelan dari NFM pada 8:42 PM
I rasa macam 1 MMU dah tahu kerja gila apa yang I buat tadi. Sebab semua macam tanya-tanya. Orang yang bangun tidur pun boleh tahu. Pelik betul. Cukup tersebar cerita yang dah biasa dah dengar tu tapi tak biasa untuk I.haha.

Btw, video interview tu dah keluar. Makk aii. I nampak gemuk hitam buruk selekeh. Ahh tak suka dia mekap kan. Muka berminyak gila sebab dia tak letak compact powder. Entah apa-apa je. Kebetulan that day is my BAD HAIR DAY. Buruk buruk tak suka. Malu gilaaa..

4 comments:

onethebomb! said...

video apa rina?video interview yg maulana ke??kuar dkt astro ye?

Fharina said...

haah! mne korg tahu? eh tak de la.alhamdulilah bukan kat astro. kat murai je.hehe

syafiq kadir said...

uih~ mane?? i wanna see! watch my doremon! :D

Fharina said...

awak dah tengok dah kan vids tu?haha

Post a Comment