Saturday, March 27, 2010

Peka la kepada tubuh badan anda.

Bebelan dari NFM pada 5:20 PM
Sejak-menjak ni, aku kurang peka terhadap tubuh badan aku.
Aku rasa macam badan ni tak boleh naik,tak boleh turun.
Dan kalau boleh nak perasaan sesorang yang perut aku ni akan kempis selamanya.
Tatapi!
Sekarang ni aku telah menjadi peka,
bukan setakat aku je!
Orang lain pun!
I've become fatty fatty bam bam.
Pipi semakin tembam.
Perut yang tak boleh blah tu,semakin buncit.
Bak kata Jieja,buncit air.
Oh man! i hate this.

So,guys ada petua ke?

2 comments:

mai said...

fharina:) don't worry buncit itu cantik...

Fharina said...

eh mai tak boleh,abh i kata kalo prmpuan mude2 lg dh x pndai jge bdn.nnti x de laki nak.haha

Post a Comment