Tuesday, March 30, 2010

Ubat batuk perisa caramel.

Bebelan dari NFM pada 4:28 PM
Selama ni kita selalu merungut ubat tu tak sedap.
Ubat tu pahit.
And kita selalu angankan juga yang andai kata si ubat tu rasa seperti gula-gula,
mesti kita akan makan ubat tanpa dipaksa.
Lagi-lagi untuk si comel-si comel anda.
Cewah gaya bercakap macam iklan si comel.haha.

Tadi i g klinik setelah 5 hari batuk dan selsema yang berpanjangan.
So,tadi doctor check and tonsil and urat apa benda entah bengkak.
So,doctor bagi la ubat yang sepatutnya.
And ada ubat batuk sekali.

Seperti biasa,kena paksakan diri jugak untuk baik.
Makan-makan pil semua and last sekali ubat batuk.
Korang penah rasa tak ubat batuk perisa Caramel?
I pernah!
Ubat batuk i ada flavour Caramel!
Warna pun cair jernih color Caramel.
Suka suka suka nak makan ubat batuk.

2 comments:

cikkiah said...

take care...ha..ubat dh sedap ape lg..mkn la..hehe...
hope u get better soon :)

Fharina said...

tu la makan tanpa dipaksa.dah tggl sikit dah.hehe.btw,thank you cik kiah :)

Post a Comment