Thursday, May 6, 2010

Stressed Out.

Bebelan dari NFM pada 3:24 PM

Banyak sangat yang I fikir sampai semalam I study Auditing macam nak menangis. Tambah dengan stressed di rumah sekarang ni dimana adik sibuk berkepit dengan boyfriend sampai lupa yang dia hidup dalam rumah,bukan hostel. Dengan cuaca yang panas yang menyebabkan hati pun panas sebab tak cukup tidur and penat dan sebagainya.Untuk yang terbaik call mummy and grandma.

Ada 3 paper lagi yang perlu diperjuangkan. Financial Accounting & Reporting 2, Spanish and Taxation 2. Semua tu buat I macam nak gila except for Spanish. Insyaallah boleh. Padan muka I siapa suruh study last minute. Bukan sengaja tapi assignments yang semuanya dekat-dekat dengan nak final exam. Lebih-lebih lagi assignments Taxation 2,kena cari 40 case law yang related dengan taxation. Okay. Sangat menyampah macam lecturer nak baca semua tu untuk semua student.

Abah balik Malaysia Sabtu ni tapi nampak gayanya tak dapat nak jumpa Abah bulan ni sebab hari Sabtu ada exam jugak. Untuk pertama kalinya I ada exam pada hari Sabtu. Sila rasa bangga dan bertuah.*sigh

Financial problem. Takde la nak problem sangat tapi bulan ni banyak gila nak pakai duit. So,I tak de mood nak shopping selagi barang-barang yang penting belum di beli. Anak-anak kucing pun belum pergi klinik for vaccine. Sorry sayang,mama busy. 4 ekor anak kucing,RM135 untuk vaccine.Bonda kucing and Ayahanda kucing pun perlu dihantar grooming untuk kecantikan bulu mereka. Berapa ye? Ohh lupa. Tapi takpe sebab Abah dah bagi duit.



p/s : tolong bawa I bersiar-siar.

2 comments:

onethebomb! said...

gudluck 4 far esk!! :)

NFM said...

thank you wan! goodluck jugak!

Post a Comment