Friday, April 9, 2010

Ai la lecturer Auditing aku.

Bebelan dari NFM pada 12:55 AM
Tadi Yanee,Jieja and aku pergi campus bersama-sama,
because we got Spanish class at 5pm.
Before that pergi FOM (Faculty of Management) nak hantar assignment FAR 2.
Lepas hantar assignment pergi office my Auditing lecturer,Hari Ramulu.
Nak tanya pasal Assignment and Jieja nak bagi MC dia operation Apendiks haritu.
Masuk-masuk office dia,perkara yang dia selalu buat ialah,mengenyit mata.
Then dia jawab la semua yang kitorang tanya.
Lepas tu Jieja tanya pasal barring list but dia kata he will never barred students except,student tak datang test and attendance bukan main teruk lagi and harapan untuk lulus adalah sebesar kuman.
Dia tanya kenapa attendance Jieja lompat-lompat macam katak,
oh and mine too!(walaupun dia tak check)
Then,dia amik Test list,nama Jieja ada single red star.
Wow ada star-star lagi.comelnya :p
Terus aku suh dia check aku punya and mine is single red star tu.
Dia kata single red star ni adalah dalam DANGER ZON,cewah dah macam AF dah.
Tapi dia tak sampai lagi nak bar student dalam danger zon ni.
Melainkan ada Double red star,tu dia kata memang dia gugurkan dari amik Auditing sem ni.
So,you guys better check and kalau korang double red star,tak payah la rajin-rajin nak buat assignment :p

So,Mr Hari Ramulu suruh datang kelas lecture esok,pukul 10am.
And dia suruh lambai-lambai kat dia yang menunjukkan kitorang datang.
And dia kata time romance dengan dia hari Isnin and Jumaat iaitu time kelas Auditing la apa lagi.
Dia kata kalau romance dengan orang lain,dia dah tak sayang aku dah.haha.
Korang jangan fikir lain,maksudnya kalau aku tak datang kelas dia,dia dah tak sayang aku dah and maube aku in Double Red Star Zone!

Oh tak lupa jugak dengan Taxation esok pukul 8am!
Disebabkan ianya pukul 8am la aku tak sanggup nak bangun.
Esok kena datang untuk sign attendance the previous class.hehe.
Sebab lecturer ni macam tak pangkahkan kalau kite tak datang.

0 comments:

Post a Comment