Thursday, April 8, 2010

Dayana Anak Wayang.

Bebelan dari NFM pada 9:46 PM
Last night selepas habis Discussion Assignment Auditing,
pergi ikut boyfriend tersayang pergi practise Theatre.
Dorang ada show on 14th April.
Sila datang ye :)
Anne and Aina mencipta dance step untuk lagu Uptown Girl and ape entah nama lagi satu.
Uptown Girl akan buat anda rasa cun gila.
Then,pergi Js Maju,having a dinner.
Perut dah bunyi macam-macam bunyi.
Tetiba masa nak basuh tangan tu,ada seorang girl ni punya la comel.
Dia comel,sweet and cantik.
Dia senyum,aku pun senyum.
Then masa kat meja cakap kat Jieja,

" Jieja,ada seorang perempuan ni cantik dowh,tadi dia senyum kat aku.Kejap lagi dia datang duduk meja sebelah kite kau tengok okay"

Tiba-tiba dia pun keluar dari toilet and duduk,

"Na!(sambil ketawa). Tolong la! Tu Dayana Anak Wayang la. Tolong la kembalikan otak ang tu"

" Oh ye ke Jah?haha. Sorry la mana aku tahu aku tak tengok Anak Wayang"

Okay begitu katak bawah tempurungnya aku ni.

0 comments:

Post a Comment