Sunday, April 18, 2010

Ai la si kecik.

Bebelan dari NFM pada 7:30 PM
I admit yang I ni tak berapa pandai nak melayan budak kecik. Serius tak reti melayan sangat tapi I suka baby.As a girl and a woman siapa yang tak suka baby kan. Btw, Aunty I ada 4 orang anak and ni tengah pregnant nak masuk 5 orang.

I suka yang sulung tu lelaki.Sekarang ni umur dia 18tahun and masuk study dah.Dia ni pemalu je,diam je.

Second perempuan,dari dulu I tak suka dia ni. Kami tak bertegur sebab disebabkan dia I kena pukul dengan my mom. Padahal masa tu dia kecik lagi tapi mulut cam apa entah. Sekarang ni dia 13 tahun. You all bayangkan umur kecik-kecik mulut macam apa. Sekarang ni lagi la tak boleh blah mulutnya,dia sendiri tak bercakap dengan ayah kandung dia sendiri.Last year,boyfriend dia yang dah berhenti sekolah nak pukul abang dia yang I suka tu. Apa lagi dia kena tampar la dengan ayah dia.

Third pun lelaki jugak. I tak berapa sangat dengan dia ni sebab dia cam kurang ajar sikit.Sekarang ni darjah berapa I tak tahu sebab I dah lama tak jumpa.

Last pun lelaki, dulu masa kecik-kecik I suka gila dia. Sebab dia comel. Bila besar sikit dia macam jadi kurang ajar sikit. So,I tak berapa nak layan dia. Tapi tadi dia datang visit I. Dia darjah 1 dah sekarang. I bangun-bangun je dah di serbu dengan seribu juta pertanyaan.

1) Kak Anna, K.Anna tahu tak macam mana nak eja nama saya?

2) K.Ana,tadi kan saya datang sini naik kereta Cik Lela,warna merah.K.Anna tahu tak?

Then bila I cakap I tahu dia jawab,

Oh bodohnya saya,saya ingat K.Anna tak tahu.

3) K.Anna,saya tak larat la nak angkat kucing besar ni sebab saya kan kecik.

4) K.Anna,rumah ni ada game tak? Rumah saya ada Ps2,rumah K.Anna kat sana tu ada Xbox kan,siapa punya?


5) K.Anna saya dah pindah rumah tau.

6) K.Anna mesti kaya kan sebab K.Anna kumpul duit syiling dgn duit kertas. Saya kumpul duit syiling je.

7) Macam mana K.Anna dapat duit syiling?

dan banyak lagi yang tak dapat disenaraikan. Tapi tadi rasa rimas sebab dia masuk bilik I,serakkan patung-patung yang ada and bukak laptop I tanpa mintak izin.Tapi nasib dengar cakap bila I kata tak boleh,jangan usik.

0 comments:

Post a Comment